tisdag, juni 21, 2011

Hej bloggvärld, här kommer jag!!

HÄR börjar min blogg! Den ska handla om familjen Johanssons "öden och äventyr" före och efter Den Stora Flytten. Flytten som vi idag fortfarande inte vet ifall den kommer att bli verklighet eller inte... 21:a juni... hm. I höstas sa jag till min man att "vi måste ju veta hur det blir före jul  iallafall!!" Jo, pyttsan! Under den här tiden har det liksom utvecklats ett nytt organ i min kropp. Det är gjort av IS. Det sitter i MAGEN. Kan säkert komma till nytta fler gånger. Inte minst när vi väl har förflyttat oss till "Det Stora Äpplet". Några andra som också är begåvade med detta kalla organ är det gulliga paret som ska hyra vårt hus. De sade upp sin lägenhet för 3 veckor sen. Tja, de kan ju få bo i vårt lilla 12-mannatält i trädgården om de amerikanska myndigheterna tar fel beslut. ;)

Inga kommentarer: