tisdag, oktober 18, 2011

Bröllopsdag!!

Tänk att det är hela nitton år sedan vi gifte oss i Villstad kyrka utanför Smålandsstenar där jag växte upp. Nästa år firar vi ofattbara 20 år!!
D kom hem med TULPANER till mig idag! Ja, nu har det visst hunnit bli tisdag... Det var den 17:e vi gifte oss.



Jag får väl bjussa på ett bröllopsfoto också...



Ikväll har vi firat på en kinarestaurang som bara ligger ett par kvarter bort. I och K (D:s föräldrar som är här nu ett par veckor) bjöd på kalaset. Tack så mycket!! Vi har ätit där en gång förut så vi visste att maten där är väldigt god. De har en buffe' med massor av olika rätter inkl efterrättsbuffe'.

Här kommer några bilder från vår utflykt till Liberty Island och Ellis Island i söndags.







4 kommentarer:

Trillingnöten sa...

STORT grattis! :) Vilken fin bild på er! :)

Petra Mitt i Livet sa...

TACK, "Trillingnöten"!! :)
Vi såg förresten Forest Gump igen förra veckan och när han uttalde den klassiska repliken tänkte jag på dig!

Helen sa...

DE.E.INTE.SANT!!! Att va tiden går!!
STORT GRATTIS! Ni var fina då och fina nu!!!! Med mycket vänliga hälsningar/ Värdinnan

Petra Mitt i Livet sa...

Hualigen, den ruuusar!!! Tack för komplimangerna och ditt utmärkta "värdinnande" på den stora dagen!! Kraam på dig min vän!