torsdag, april 26, 2012

"Första bettet i Äpplet"

Vill bara avlägga en liten minirapport...

Idag har jag (så gott jag kunnat) guidat runt familjen A på en ytterst begränsad del av Manhattan: 42:nd street mellan Port Authority och Broadway plus Times Square. Där var vi på Toys r' us, Forever 21, M&M World, Disney Store och vi åt på Sbarro. Vi tog även en runda till några affärer här i Queens och åt mumsig yoghurtglass på Red Mango. Det fyndades en del kläder också och jag köpte faktiskt en SOLHATT! Såå svårt att hitta en vettig som jag eventuellt skulle kunna passa i, men fastnade till sist för en enkel vit med lite formbart brätte. Vi hade en härlig dag tillsammans och vädret var såå gott!

Det funkar inte för mig att kommentera era kommentarer, vilket är ganska irriterande... Ni som har egna bloggar kan ju få svar där och ni som inte har det får helt enkelt hålla tillgodo med ett JÄTTETACK i förskott på det här viset för era fina ord som ni ger er tillkänna med i kommentarsfältet. Det är SÅÅ roligt att få lite respons på det man skriver!

Go'natt go' vänner!









- Posted using BlogPress from my iPad

2 kommentarer:

Annika sa...

Petra, ta bort det här inbäddade kommentarsfältet. DET har alltid varit problem med de inbäddade på blogger.
Kör med pop up istället. DU ska se att det kommer att lösa problemet.
Sen vet jag att det ofta strular via iphone eller padda. Det brukar funka bäst på vanlig dator. men börja med nytt kommentarsfält.
Kram!

Petra Mitt i Livet sa...

Nu ska vi se om dina tips hjälper mig, Annika! Jomenvisstsörru!! Nu kan jag ju redigera min kommentar
t o m! TACK SÅ MYCKET FÖR HJÄLPEN GOA DU!!!