onsdag, april 11, 2012

Värme...

Sådana här små värmeböljor nån gång då och då under våren är ju HUR välkomna som helst!!



Planerar att åka till närmsta strand på måndag! Undrar ifall det är några fler där då? Hemma i Sverige hade det förmodligen varit knökafullt, men här? Tja, vi får väl se! :)
Så jag behöver hitta strandmadrasser tills dess. Var finns det? Target?
K-Mart?
Vi äger även endast ca 1,5 badlakan per person i detta hushållet så vi behöver fixa det också! Själv vill jag ha ett med något läckert New York-motiv på, (sådär lite lagom turistigt;)) som blir en användbar souvenir från vår tid här...
Solskyddscremen -spf 30 - är redan införskaffad ;) , så KOM sol och värme!!!





- Posted using BlogPress from my iPad

2 kommentarer:

Saltistjejen sa...

Men oj jag har helt missat att det ska bli SÅÅÅ varmt i början av nästa vecka! Strandgrejer finns säkert på Target. Eller K-mart.Gissar jag. Även "Bed Bath and Beyond" brukar ha strandmadrasser, solstolar och badlakan och annat sådant. Men jag vet inte om ni har ngn sådan affär i närheten. Vi har ju en här alldeles intill där vi bor.
Hoppas du hittar det du vill ha!
:-)
Kram!

Petra Mitt i Livet sa...

Visst ser det lovande ut!?!!
Vi har ganska nära till alla de affärer du nämner, så imorgon ska jag ta en runda och se vad jag hittar :)
Kram!