söndag, april 01, 2012

Min dag idag!

Blev väckt av den traditionsenliga "Vad är det för en dag..." och frukost på sängen bestående av svenskt(!) bröd med parmaskinka, sallad o tomat, kokt ägg, te', vattenmelon och oätliga kumqats!! Vet inte om det stavas så, men fina familjen ville bjuda på något nytt.. Ingen gillar dem så vi får väl ha dem som prydnad ett tag, hihi!

Jag fick mängder av kuponger som det står massage, mat, disk mm mm på av E som jag får använda NÄR JAG VILL! Lyx!!
Av M fick jag ett fint armband och av D en annan "kupong". Jag har nämligen spanat in en väska på Museum of Modern Art's hemsida. Det har ännu inte blivit av att jag gått dit till deras butik för att se hur den ser ut o känns i verkligheten för det vill jag gärna göra innan jag bestämmer mig... Men idag kanske vi tar en sväng dit!

Nu är klockan snart tolv och jag har blivit sittandes i sängen för att läsa och tacka för alla fina hälsningar via mail och Facebook... Åh, vad det värmer i hjärtat - speciellt när man är såhär långt borta från släkt o vänner... <3

Bäst jag fixar till mig nu så vi kan sticka ut och uppleva mer av NEW YORK CITY!!!

Kramelikram på er alla!

från en som fyller JÄMNT ;-D Ja, för visst SER det VÄLDIGT jämnt och fint ut: 44 ;)



- Posted using BlogPress from my iPad

4 kommentarer:

Anonym sa...

Grattiskramar i efterskott från Vårgårda!

Petra Mitt i Livet sa...

Tack så mycket familjen Andersson!! Det ska bli SÅ roligt att ha er här snart!! KRAM :)

Helen sa...

Ja men åååååå! GRATTIS så här lite jättesent!!
Minns ju att det var 1 april som var din dag även på Gärdesskolan!! KRAM Helen

Petra Mitt i Livet sa...

Men taaack, Helen!!